marți, 24 noiembrie 2015

Faceți cunoștință cu Bob




      Cine e Bob?! Bob e un avocado în vârstă de 4 luni. Să vă povestesc cum am ajuns să cresc avocado. Nu știu dacă ați auzit de Wetlands (GermanFeuchtgebiete). E un film german apărut în 2013, bazat pe cartea cu același nume de Charlotte Roche din 2008. Văzusem trailerul cu puțin înainte să apară, așa că eram nerăbdătoare să îl văd. Bineînțeles, am așteptat să apară pe filelist (a durat o veșnicie). ATENȚIE!! Filmul nu este pentru cei slabi de inimă, nu vi-l recomand dacă sunteți scârboși sau dacă vi se face rău ușor. Conține scene explicite așa că mai bine vă feriți. Nu are scene de sex, dacă asta vă îngrijora. *wink* Să revenim la oile noastre. În film văzusem o tipă care creștea avocado din.. semințe de avocado, logic. Mi s-a părut fascinant. După o vreme m-am interesat puțin și am luat decizia: îmi voi crește propriul copăcel de avocado! Când am terminat (într-un final) sesiunea trecută, mi-am luat inima în dinți și l-am pus la crescut pe micul Bob. L-am înțepat cu trei scobitori și i-am băgat fundul în apă. :))




                                                              06.08.2015 - prima zi


      Spuneți și voi. Chiar mă așteptam să iasă ceva din sâmburele ăsta? De fapt, da, SPERAM să iasă. Îi schimbam apa o dată pe săptămână, pentru că nu e așa mofturos. După fix 10 zile, tananaaaaaa!!!




                                                              16.08.2015



      Am fost așaaaa fericită!! Nu îmi venea să cred că funcționează. IT IS ALIVE!!!
Creștea văzând cu ochii. :3

18.08.12015


      După câteva zile am plecat la mare. Când m-am întors, OMG!!

01.09.2015



      Puiul meu crescuseeee!! Avea frunzulițe și rădăcinuțe. So proud!



                                                            12.09.2015

     Awesome!



20.09.2015


     Am plecat la facultate și l-am lăsat în grija mamei. Nu am avut cum să îl iau atunci cu mine. Abia mă mutasem cu o prietenă (@Ana, sup nigga) și nu știam cum va fi acolo. Plus că îl aveam pe Zeus, un motănel adorabil, care după spusele Anei, mânca flori. So, no fucking way! Am decis să îl las acasa. Acum vreo 3 săptămâni am hotărât că e momentul să îl aduc la Iași. Mama îmi zicea ca a început să se ofilească. M-am gândit că e de la frig. L-a mutat la căldură dar nu reacționa deloc. (probabil îi era dor de mine. aww :3) Așa că l-am luat cu mine. Șiiiii.....





21.11.2015


     L-am transferat. I-am cumpărat un ghiveci drăgălaș și i-am pus pământ. Ca să vă faceți o idee cam cât e de mare, am pus o poză în care apare și tratamentul pentru unghii 8 in 1 de la Eveline. Sunt așa mândră că dintr-un sâmbure a ieșit așa o frumusețe! :3 O să am grijă de el cât pot, până se face mare mare!!





     Nu-i așa că e cea mai frumoasă plăntuță pe care ați văzut-o vreodată?:3 Acum are și alți 2 prieteni pe care să îi învețe să crească așa frumoși ca el. (am corupt-o și pe A. la asta. muhahahahaa)



      Aceasta a fost povestea lui Bob. - to be continued



                                o.O

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu