marți, 7 martie 2017

El gătește mai bine!

Dacă de obicei mă uitam la filmulețe pe Youtube cu meciuri de Dota 2 ca să-mi îmbunătățesc stilul de joc și să mă perfecționez, acum că laptopul meu a murit (RIP my baby) pot să mă uit în continuare pe telefon, LOL. Nu e la fel, pentru că nu pot aplica ce văd, nu am cum să joc, așa că -drums please- am început să mă uit la Masterchef. Da, știu, spălarea creierului, mass-media, Illuminati, KKK, bullshit. Cum spuneam, am început să mă uit la acest show. Mai văzusem înainte câteva episoade acasă, cu ai mei, dar rar, pentru că de vreo 2 ani cred, nu mă mai uit la TV (decât dacă sunt cu ai mei și jucăm o tablă sau Remi). Aparent acum se difuzează sezonul 7, au alți chefi (??). Cei vechi au altă emisiune cred:))) E mișto. Ziceau niște concurente că ar fi timpul să câștige o fată, să dovedească faptul că și fetele pot. Așadar, până acum au câștigat doar băieți/bărbați. Normal, feminista din mine s-a revoltat, s-a zvârcolit, a făcut tumbe, și-a smuls părul din cap, de pe picioare și din nas și s-a gândit că nu e posibil, femeile gătesc mai bine ca bărbații, nu se poate așa ceva. E împotriva legilor naturii, se întoarce în mormânt Simone de Beauvoir. După 2 minute tulburătoare mi-am dat seama că oricât ne-am căca pe noi, bărbații gătesc mai bine. Da, am zis-o, da, știu, mă vor ajunge blestemele, voi muri în smoală încinsă. De ce consider eu că bărbații gătesc mai bine? Pentru că lor nu le e frică să încerce lucruri noi, sunt mai organizați și mai cu picioarele pe pământ. Nu se panichează și cred eu că găsesc mai ușor și mai rapid o soluție practică în acest domeniu. Bărbații ar putea găti o friptură pe un capac de conservă și tot s-ar descurca, pe când femeile au nevoie de Tefal și șapte mii de oale să fiarbă un ou. E mai fancy. Desigur, știm cu toții că bunica și mama fac cea mai delicioasă mâncare, asta nu o contest nicio secundă. Spun doar că într-un restaurant de exemplu, un bărbat s-ar descurca mai bine și ar fi luat mai în serios atât de către angajați cât și de clienți. E mai calculat și face față mai ușor infernului dintr-o bucătărie de acest gen. Un alt exemplu este tata. Gătește rar, dar când o face, o face surprinzător de bine. Mereu mă surprinde, probabil din cauză că gusturile noastre în materie de mâncare se cam aseamănă.

Pe de altă parte, lumea are altfel de așteptări de la femei în general, mai ales în bucătărie, așa că la cea mai mică greșeală sunt aspru judecate.  Chestia e că în ziua de azi, multe fete/femei nu prea mai știu să gătească. Cum ziceam, așteptări. Știu, e penibil, dar nici eu nu mă pricep așa bine, recunosc. Mă descurc, nu o să mor niciodată de foame, dar nu o să primesc niciodată un premiu pentru asta.

Să nu mai zic de cât de sexy mi se pare un tip care știe să gătească! Și nu mă refer la manechinele care pozează cu o tigaie, deși putem visa, ci la cei care chiar știu să se descurce în bucătărie. Mhm. (vezi Hannibal, LOL)



Voi ce părere aveți? Ați întâlnit bărbați/băieți care să vă ia fața cu mâncarea?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu